Een mooi en gezond gebit voor iedereen, dat is ons doel!

Klachten

Complimenten, suggesties en klachtenregeling

Wij stellen het zeer op prijs als u uw positieve ervaringen met ons deelt. Complimenten zijn voor ons team een waardevolle bron van motivatie en helpen ons inzicht te krijgen in wat we goed doen. Heeft u een tip die ons kan helpen onze service te verbeteren? Laat het ons dan weten.

Bent u niet tevreden?

Vraag ons om een verhelderend gesprek. Wij zoeken graag samen met u naar een gepaste oplossing. Onze tandartsen zijn aangesloten bij verschillende klachtenregelingen.

Klachtenprocedure

Ondanks onze inzet kan het voorkomen dat u niet geheel tevreden bent over onze zorg of service. In dat geval nodigen wij u uit om dit met ons te delen. Wij streven ernaar om iedere patiënt zo goed mogelijk te helpen en nemen uw klachten serieus.
U kunt uw klacht per e-mail sturen naar info@roermondzorg.nl. De praktijkmanager zal de klacht dan in behandeling nemen. Heeft u liever telefonisch contact? Neem dan contact op met de praktijk. Indien de praktijkmanager niet aanwezig is wordt u teruggebeld.

Klachtencommissie / TIP

We proberen er altijd uit te komen binnen de praktijk, maar bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht, dan kunt u advies  inwinnen bij het Tandheelkundig Informatiepunt (TIP). Het TIP is opgericht door onze beroepsorganisatie, de Koninklijke Nederlandse Maatschappij tot bevordering der Tandheelkunde (KNMT). Het TIP is geen klachtenbureau. Het TIP kan u wel behulpzaam zijn met informatie over de wijze waarop u een klacht kunt indienen. Het TIP is uitsluitend telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 9:00 en 12:00 uur. Op dinsdag en donderdag kunt u ook bellen tussen 14.00 en 16.00 uur. Het telefoonnummer is 0900 2025012 (25 eurocent per minuut).

U kunt ook terecht bij de klachtenservice van de Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijnszorg (Skge). De klachtenfunctionaris van het Skge is onafhankelijk en onpartijdig en helpt u bij het vinden van een passende oplossing, bijvoorbeeld door bemiddeling tussen u en de zorgverlener van onze praktijk. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeelmaar ondersteunt u in het proces.
U kunt de klachtenfunctionaris ook bellen wanneer u advies wilt over hoe u zélf het gesprek met de zorgverlener moet voeren.
Voor meer informatie klik hier.

Klacht indienen

Wilt u een klacht indienen via Skge? Dan verwijzen we u naar het digitale klachtenformulier. Klik hier om direct naar het klachtenformulier te gaan.

Heeft u voorkeur voor schriftelijke indiening per post? Zorg dan voor een duidelijke omschrijving van:

  • De gebeurtenis (datum en locatie)
  • De persoon over wie u een klacht heeft
  • De reden van uw ontevredenheid

Vermeld daarbij ook uw naam, adres, woonplaats en telefoonnummer. U kunt uw klacht sturen naar:

Skge
Postbus 8018
5601 KA Eindhoven

Geschillenprocedure

Indien u de klachtenprocedure volledig heeft doorlopen en het niet lukt om tot een bevredigende oplossing te komen, kunt u een geschillenprocedure starten bij de Stichting Geschilleninstantie Mondzorg (SGIM). In beginsel heeft u niet rechtreeks toegang tot de Geschilleninstantie Mondzorg, u moet eerst de klachtenprocedure doorlopen.

Roer Mondzorg

Schepersweg 2
6049 CV Herten
Nederland

Tandartspraktijk Postert

Hoofdstraat 180
6061 CH Posterholt
Nederland

Inschrijven

We kijken er naar uit om u te mogen helpen!

Vul uw gegevens in

Geboortedatum:

Geslacht:
voor welke praktijk wilt u zich inschrijven?

Inschrijven

We kijken er naar uit om u te mogen helpen!
Geboortedatum:

Geslacht:
voor welke praktijk wilt u zich inschrijven?